Publicitate

Games - Premii

marți, 20 iulie 2010

CRISS BLAZINY - SUGESTII

Mp3 Download:
Pentru Download Click Aici


VideoClip:



Criss Blaziny - Sugestii | Versuri

Nu am muscii lu Alex dar am p*la cat el
Ma f*t in camasa lui, ii fumez toate tufele
De pe sarma Bla Bla i-a furat toate rufele
Iti dau inapoi carligele si hai.. Sus pe bara!
Si fetele destepte acum nu's pe bara
Am glum pana'aici, dar acum din nou panica
Sunt lenes ca un bondar, frec orice p*zda harnica
Esti fancy, trendy, esti prietena moderna
Ce fata ai cand te imbraci in fata de perna
Inima ta e hotel, ce hotel.. e sanatoriu
Ma f*t in el si plec, e noul repertoriu
Toti vor ceva nou, dar lasa-l sa-l aduca
Noul devine vechi si ei nici nu mai apuca
Eu n-am nasul pe sus ca pe mine nu ma tine
Plus de asta nasul meu are rau de inaltime
Toti dau sfaturi si toti comenteaza,
Ai ceva de spus, suge-sugereaza
Toate sunt la moda si toate abereaza
Ai ceva de spus, suge-sugereaza

Fum alb si gros ca pasta de dinti
Daca eram Iisus io ii faceam rasta pe sfinti
Sunt presedintele meu, dar n-am hoti ministrii
Daca e sa-i pun eu ar fi toti sinistrii
Cu cat mai multi poponari cu atat ma bine
Pentru ca raman mai multe fete libere pentru mine
Si pe mine mereu ma suna tot felul de basmute
Dar nu vorbesc sa le'mbarlig, doar sa fac minute
Fetele arata mai bine de cand au Photoshop
Cand le vezi in realitate o sa ai un electrosoc
Uite a dracu, ce figuri ai azi
Ai uitat cand stateai in piata si vindeai praz?
Tu crezi ca esti sexy, dar esti cat-o foca, nu te teme
Tot tu esti cea mai frumoasa cand stai intre balene
Tu m-ai lasat, m-ai parasit, si'n orice caz
De cand ai plecat n-am inchis un ochi.. la aragaz

Toti dau sfaturi si toti comenteaza,
Ai ceva de spus, suge-sugereaza
Toate sunt la moda si toate abereaza
Ai ceva de spus, suge-sugereaza

Fanii mei rad, dar eu ma pis pe fanii mei
Care nu cumpara albumul si-l fura mp3
Daca fanii tai ma-njura inseamna ca m-asculta
Da' ei ma pupa'n fund mereu cand ma insulta
Pe strada ma iau de doua piese tepene
Mergem la McDonalds, fac cinsta cu un pepene?
Prima'i obosita, a doua e buna m-a spart
Prima ma vrea, a doua refuza din start
Urata, e buna prin interior, cred c-o-ntorc pe dos
69, capra noua si un lapte gros
Nu nega, oricum asta fac toate copilele
Fetele se'ngrasa, ne mananca noua zilele
Gluma se'ngroasa cum se dilata pupilele
Prefer doar plantele, mie nu-mi plac pastilele
Somerii n-au de munca, nu-si gasesc pilele
Viata e hip cu hop-uri, ne punem senilele

0 comentarii:

Ads

 
 
"Love's Unending Cycle"
This is part of who I am right now. I am A changed woman after 15 years. My life and love keeps on keeping me on sane level...

Your One Stop Tech
n a crowded world of technology, Your One Stop Tech stands out of the crowd, delivering the latest and greatest Tech News!

Flirtatious-T Blog - All About DatingOraselul
This is my blog

Blog about italian djtwenty

Ramblings of a Madman
My personal blog, interspersed with inane ramblings, clumsy attempts at humor, and the occasional rant.

Oraselul
This is my blog

Director Web

Postări populare