Publicitate

Games - Premii

miercuri, 14 iulie 2010

Ganduri de la MMG...

Stand la colt cu prietenii mei si asistand la multe discutii de-a lungul timpului de cand stam cu totii, am aflat ca doi dintre prietenii mei alaturi de care imi petrec serile prin cartier cautand sa doboram plictiseala care ne ucide cu zile, impart aceeasi fata de mult timp, nestiind unul de altul ce fac ei in particular cu acea fata!!!
Culmea e ca pe amandoi ii cheama Mircea si impart aceeasi fata, desi colcaiesc fetele pe strazi ca puricii pe caine. A, si mai rau de-atat am auzit ca in Romania sunt 7 fete la un baiat, dar in cazul lor 13 fete raman pentru altii, probabil or sa faca pe viitor pescarie pentru unii si altii ,ca ei s-au oprit amandoi la aceeasi fata!
Nu stiu ce-o fi in capetele lor , probabil am sa le sparg sa aflu!!!!!!

1 comentarii:

mahoarca spunea...

Foarte tare:))))))

Ads

 
 
"Love's Unending Cycle"
This is part of who I am right now. I am A changed woman after 15 years. My life and love keeps on keeping me on sane level...

Your One Stop Tech
n a crowded world of technology, Your One Stop Tech stands out of the crowd, delivering the latest and greatest Tech News!

Flirtatious-T Blog - All About DatingOraselul
This is my blog

Blog about italian djtwenty

Ramblings of a Madman
My personal blog, interspersed with inane ramblings, clumsy attempts at humor, and the occasional rant.

Oraselul
This is my blog

Director Web

Postări populare