Publicitate

Games - Premii

joi, 7 octombrie 2010

Shift are un proiect solo promiţător: "Vreau să mă aud în toată lumea!"

Shift este un artist şi producător cu peste doisprezece ani de experienţă în domeniul muzical, care de curând a lansat videoclipul Magic. La începutul anului trecut a început munca pentru lansarea primului album solo, iar mâine va lansa al doilea videoclip de pe acest material discografic.


 Cine s-a ocupat de regie şi unde a fost filmat?
De regie s-a ocupat Alex Ceauşu (Ador Media), iar filmările au avut loc într-un club din Galaţi.
are sunt artiştii pe care îi apreciezi în România şi cu cine ai vrea să colaborezi?
Îmi plac El Negro, Viţa de Vie, Şuie Paparude, Zdob şi Zdub şi aş vrea să colaborez cu maestrul George Nicolescu, e un vis de-al meu mai vechi.

Shift 
Urmează lansarea unui album?
Da, urmează să lansez primul meu album solo spre sfârşitul acestui an.

Ce iţi doreşti de la acest album?
Îmi doresc ca acest album să se facă auzit peste tot, pentru că am pus foarte mult suflet în el.

Care crezi că va fi răspunsul publicului din România la acest album?
Cred că publicul va fi receptiv şi se va regăsi în muzica mea.

Ce este muzica pentru tine: hobby sau carieră?
Atât timp cât îmi câştig existenţa de ceva ani din asta, mai ales din producţie, cred că putem vorbi de carieră.

Iei în calcul o posibilă carieră internaţională?
Da. Foarte mulţi artişti români au trecut graniţele în ultimii ani. Cât timp produsul este unul de calitate, de ce nu? Vreau ca piesele mele să se audă în toată lumea!

Când încep concertele şi la ce ar trebui să se aştepte publicul care vine la un concert Shift?
La partea cu concertele lucrăm momentan şi nu pot spune încă exact când vom începe, dar vă asigur că va fi un concept nou şi de calitate.

Ascultă Shift feat. Xeb - Magic şi nu uita să revii mâine pe mirceabobo.blogspot.com pentru un nou videoclip Shift!



Sursa: Libertatea.ro

0 comentarii:

Ads

 
 
"Love's Unending Cycle"
This is part of who I am right now. I am A changed woman after 15 years. My life and love keeps on keeping me on sane level...

Your One Stop Tech
n a crowded world of technology, Your One Stop Tech stands out of the crowd, delivering the latest and greatest Tech News!

Flirtatious-T Blog - All About DatingOraselul
This is my blog

Blog about italian djtwenty

Ramblings of a Madman
My personal blog, interspersed with inane ramblings, clumsy attempts at humor, and the occasional rant.

Oraselul
This is my blog

Director Web

Postări populare