Publicitate

Games - Premii

duminică, 31 octombrie 2010

Un român a produs o super piesă în Suedia: "No Sun Shinin"

 Romani Sunt Apreciati In Strainatate


Lucian Brânzei este un român care locuieşte de mult timp în afara României, iar în ultimii trei ani s-a ocupat de muzică, el înregistrând mai multe piese în Suedia, ţara în care s-a stabilit.





"No Sun Shinin'" este prima melodie pe care a lansat-o, ocazie cu care Lucian ne-a spus câteva cuvinte despre modul în care s-a apucat de muzică în Suedia.

"Am avut ocazia să lucrez cu câţiva producători foarte pricepuţi de aici, iar după trei ani de muncă în stilurile hiphop, rap, reggae şi reggaeton iată că am lansat melodia No Sun Shinin. Sper ca în scurt timp să mă pot lansa oficial şi în România", ne-a povestit Lucian, al cărui nume de scenă este BnG.





0 comentarii:

Ads

 
 
"Love's Unending Cycle"
This is part of who I am right now. I am A changed woman after 15 years. My life and love keeps on keeping me on sane level...

Your One Stop Tech
n a crowded world of technology, Your One Stop Tech stands out of the crowd, delivering the latest and greatest Tech News!

Flirtatious-T Blog - All About DatingOraselul
This is my blog

Blog about italian djtwenty

Ramblings of a Madman
My personal blog, interspersed with inane ramblings, clumsy attempts at humor, and the occasional rant.

Oraselul
This is my blog

Director Web

Postări populare