Publicitate

Games - Premii

duminică, 31 octombrie 2010

De ce sunt la modă melodiile cu droguri?

Din cauza ta, în principal. Îţi place să stai chill şi haş haş şi alte porcării mândre care spre uimirea mea chiar trag la public. Pe bune, hai să ne gândim puţin, hai să luăm 10 minute pauză împreună şi să ascultăm, de exemplu Junky – Stai chill şi Maximilian – Aseară (Haş haş). Eşti serios în pula mea? Chiar crezi că ai o şansă serioasă la viaţă? 








Pe mine mă deprimă melodiile astea de cât de proaste sunt, numai pentru că simt eu că sunt targetate exact pe publicul ăsta etnobotanic din ziua de azi, dar în mod special mă deprimă comentariile de pe YouTube de la ele. Câţi prieteni mai aveţi care NU fumează sau care nu rulează cel mai mişto din lume şi fac jointuri inventive şi povestesc de fiecare dată când se sparg cât de sparţi a fost data trecută sau mai ţii minte când … ?
Câţi prieteni aveţi care ascultă de pe telefon astfel de melodii, jeguri drogate care put a mătrăgună şi ştiu şi ei toate versurile şi cântă împreună pe o bancă prin spate pe la biserica de lângă Pub’s. Ei lasă comentarii verzi la astfel de piese. Ei sunt spuma de pe lângă voma mea cu bucăţele de haş haş prin ea.
Voi mai ţineţi minte epoca asta de dinainte de Dragonu şi Kazi Plop şi toţi droghiştii promovatori de căcat mişto la care nu eşti mişto dacă nu-l faci sau cânţi sau îţi faci vocea groasă şi cânţi versuri RETARDAT de drogate cu tentă de Uzzi ’90 şi rulezi tu mai gras şi pui mai mult şi eşti SUPER FENOMENAL SALVIE x200 şi dai din mâini şi AI GLUGĂ PE CAP? Eşti retard dacă ai gluga pe cap. Vreţi să fim mişto? Dacă foloseşti sau ai folosit cuvântul cui vreodată eşti deja descalificat din concurs.
Melodiile despre care vorbeam mai sus sunt exemple de AŞA NU. Nu pentru că aşa decid eu sau că nu-mi plac mie în mod special. Pentru că eşti prea prost din cauza drogurilor să mai ai gusturi decente sau să-ţi mai placă melodii în care nu se vorbeşte despre droguri. Deaia dai din coadă de fiecare dată când zice cineva ceva de fumat prin melodii. Când e ultima oară când ai mai cumpărat orice alt suc în afară de Nestea? Nu mai ţii minte, şi aşa deja nu mai ţii minte ce citişi până acum, ascultaşi melodiile ălea două şi ţi se făcu poftă de fumat şi plecaşi cu tovarăşii că s-a deschis weed shop nou în Brazdă şi au păpădie la 250 de mii şi mai luaţi 35 de mii de la una pe care o ştiţi de pe Facebook să cumpăraţi pufarine.
Haideţi să vă arăt eu cu degetul nişte melodii nesimţit de drogate de care îmi e jenă că îmi plac, dar pur şi simplu se SIMTE că ăştia chiar vin de unde trebuie şi sunt făcute pe tonul care trebuie. Pe Maui Wowie KiD CuDi avea IQ-ul unui fluture şi jumătate de creier în comă, dar NU ARE CUM să nu-ţi placă. Pur şi simplu sună cum trebuie.
Pe partea ceva mai agresivă cu fist pump-uri degradante gen Jersey Shore şi cu singura introducere potrivită fiind IA MĂ BĂGAMI-AŞ PULA avem nişte melodii pe care nu are rost să le asculţi dacă nu ai pe ce şi dacă eşti un fătălău ce nu dă mai tare că trezeşte vecinii.
Bonus, some fucked up shit din vremuri mai bune.
Download | Filebox, FileShare, zSHARE

0 comentarii:

Ads

 
 
"Love's Unending Cycle"
This is part of who I am right now. I am A changed woman after 15 years. My life and love keeps on keeping me on sane level...

Your One Stop Tech
n a crowded world of technology, Your One Stop Tech stands out of the crowd, delivering the latest and greatest Tech News!

Flirtatious-T Blog - All About DatingOraselul
This is my blog

Blog about italian djtwenty

Ramblings of a Madman
My personal blog, interspersed with inane ramblings, clumsy attempts at humor, and the occasional rant.

Oraselul
This is my blog

Director Web

Postări populare